1. HubSpot
HubSpot נחשבת לאחת מהפלטפורמות המובילות בתחום האוטומציה השיווקית. הכלים שהיא מציעה מאפשרים ביצוע ניתוחים מתקדמים, ניהול קמפיינים ושיפור ההמרות. בעזרת אלגוריתמים חכמים, HubSpot מצליחה לנטר את ההתנהגות של המשתמשים, ולהעניק למשווקים תובנות קריטיות שעוזרות להם להותיר רושם טוב יותר על הלקוחות ולהתאים את המסרים השיווקיים למטרותיהם.
2. Zendesk
פתרונות שירות הלקוחות של Zendesk מבוססים על טכנולוגיות AI ומספקים מגוון רחב של כלים, כמו צ'אט-בוטים חכמים, שבעזרתם ניתן לענות על שאלות נפוצות ולסייע ללקוחות ביעילות. מחקרים מראים כי 67% מהלקוחות מעדיפים להשתמש בצ'אט-בוטים על פני תקשורת מסורתית, דבר שמבהיר את היתרון שבמערכת זו.
3. Mailchimp
Mailchimp מהווה אחת הפלטפורמות הפופולריות והשימושיות בשיווק בדוא"ל. הכלים המובנים בפלטפורמה זו משתמשים בבינה מלאכותית כדי לנתח את ההתנהגות של המשתמשים ולנהל קמפיינים ממומנים ביעילות. עם Mailchimp, ניתן ליצור את הקמפיינים המותאמים אישית, שלוקחים בחשבון את ההיסטוריה של כל לקוח.
4. Crimson Hexagon
Crimson Hexagon עוסקת בניתוח נתונים חברתיים ומספקת תובנות בעזרת טכנולוגיות AI על התנהגויות שוק וצרכנים. המערכת שלה מנתחת נתונים ממגוון רחב של מקורות ומספקת דוחות מעמיקים שמסייעים למשווקים להבין את המגמות האחרונות ולהתאים את האסטרטגיות השיווקיות בהתאם.
5. Ahrefs
ככלי SEO מתקדם, Ahrefs משתמש בבינה מלאכותית כדי לספק תובנות על מילות מפתח, התנהגות המתחרים ודירוגים במנועי החיפוש. עם כ-18 מיליון מילות מפתח שמנוטרות בכל חודש, Ahrefs מקנה למשווקים נתונים קריטיים שניתן להשתמש בהם כדי לייעל את האתר והקמפיינים שלהם.
6. Buffer
Buffer היא פלטפורמת ניהול תוכן שמאפשרת למשווקים לתזמן פוסטים על דפי המדיה החברתית שלהן. בעזרת טכנולוגיות AI, Buffer מנתחת את התוכן והמגמות כדי להמליץ על הזמנים האופטימליים לפרסום, דבר שמגדיל משמעותית את החשיפה והמעורבות עם הקהל.
7. Canva
Canva הוא כלי גרפי שמציע מגוון של תבניות ושירותי עיצוב מבוססי AI. בעזרת Canva, משווקים יכולים ליצור תוכן ויזואלי מקצועי במהירות ובקלות. מחקרים מצביעים על כך שתוכן ויזואלי מגביר את עניין המשתמשים ב-94%, דבר שמציב את Canva כבחירה אטרקטיבית ליצירת תוכן.
8. Optimizely
Optimizely מתמחה בפתרונות לניתוח A/B ובהתאמת חוויית המשתמש (UX). באמצעות טכנולוגיות AI, היא מנתחת נתוני משתמשים וממליצה על שינויים שיכולים לשפר את חוויית המשתמש ואת המכירות באתר שלך. מחקר שנעשה ב-G2 מצא כי חברות שעושות שימוש בשיטות אופטימיזציה, נהנות מעלייה של 30% במכירות.
9. Woopra
Woopra היא מערכת מתקדמת לניתוח נתוני לקוחות, שמספקת תובנות מעמיקות על מסלולי הלקוח. בעזרת טכנולוגיות AI, Woopra מסוגלת לחזות את פוטנציאל ההמרה של לקוחות ולסייע למשווקים למקד את האסטרטגיות השיווקיות שלהם היטב.
10. AdRoll
AdRoll היא פלטפורמת פרסום ממומנת המנצל את הבינה המלאכותית כדי לסייע למשווקים למקד את הפרסומות בהתאם להתנהגות המשתמשים. על ידי ניתוח נתונים ובחינת הקמפיינים היעילים ביותר, AdRoll מאפשרת למשווקים להגיע לקהלים המדויקים ביותר.
11. Piktochart
Piktochart מציעה פתרונות מתקדמים לויזואליזציה של נתונים, עם אפשרויות עיצוב מבוססות AI שיכולות לעזור לך ליצור אינפוגרפיקות מושכות ויעילות. התוכן הויזואלי שנוצרת ב-Piktochart מסייע בהעברת מסרים בצורה מיטבית, ומחקרים הראו כי 80% מהצרכנים מרגישים יותר מחויבים למותגים שמשקיעים בתוכן ויזואלי.
בהתמודדות בשוק התחרותי של היום, חשוב לאמץ כלים מבוססי בינה מלאכותית שיכולים לספק יתרון תחרותי ולשדרג את איכות הסיכונים וההזדמנויות שהעסק שלך נתקל בהם. הכלים שהוזכרו כאן לא רק מהווים כלי עבודה חיוניים, אלא גם עוזרים לשפר את הידע על הלקוחות, לשדרג את אסטרטגיות השיווק, ולהוביל לתוצאות חיוביות ומדידות.
כפי שכבר סקרנו, השימוש בטכנולוגיות מתקדמות יכול לא רק להקל על תהליכי העבודה השוטפים, אלא גם לספק ערך מוסף לקהלי היעד שלך. השיווק באינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיה עסקית, ולכן הכרה והבנה של הכלים שצוינו כאן יכולים לשדרג את תהליכי השיווק האפקטיביים של העסק שלך.