40 תוכניות שותפים הטובות ביותר
בשנים האחרונות, תחום השיווק שותפים תפס תאוצה משמעותית והפך לאחת הדרכים הפופולריות להרוויח כסף באינטרנט. יותר ויותר אנשים ועסקים מבינים את היתרונות הרבים של שיווק שותפים, ובכך מצטרפים לתוכניות מגוונות שמציעות פוטנציאל רווח גבוה. בין אם מדובר בבלוגים אישיים, אתרי נישה, או רשתות חברתיות, ישנן אין ספור דרכים להפיק תועלת מהתחום. במאמר זה נציג בפניכם 45 תוכניות שותפים מהשורה הראשונה, עם דוגמאות, סטטיסטיקות והערות שיכולות לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות בעת הצטרפות לתוכניות שונות.

התחום של שיווק באינטרנט פתוח ונגיש לכל אחד, וחשוב להבין כיצד לבחור את התוכנית המתאימה לצרכים ולתחומי העניין שלכם. כל תוכנית מציעה אפשרויות שונות, עמלות משתנות ודגשים שונים שיכולים להשפיע על הצלחתכם בשיווק.

1. אמזון אסושייטס

תוכנית השותפים של אמזון נחשבת לאחת הגדולות והמוכרות ביותר בתחום. השותפים מרוויחים בין 1% ל-10% מכל מכירה, תלוי בסוג המוצר. היתרון המרכזי של אמזון הוא מגוון המוצרים הרחב שלה, מה שמספק יתרון משמעותי לשותפים שמחפשים לקדם קטגוריות שונות.

2. איביי שותפים

איביי מציעה רווחים מרשימים, המגיעים עד 70% מהעמלה על מכירות. עם מיליוני מוצרים שמוצעים למכירה, מדובר בהזדמנות אידיאלית לשותפים שמעוניינים לקדם מוצרים מגוונים בעזרת קישורים ייחודיים.

3. שותפות עם Shopify

Shopify, המוכרת כפלטפורמת המסחר האלקטרוני המובילה, מציעה לשותפיה רווחים של עד 200 דולר על כל מנוי חדש שמצליחים לשווק. עם מעל 1,700,000 חנויות פעילה, הפוטנציאל כאן הוא עצום.

4. קומרסית

תוכנית השותפים של קומרסית מתמקדת בהפניה של לקוחות לחברות שונות שמתעניינות בשירותי מכירות און ליין. כאן, הרווחים יכולים להגיע לאחוזים גבוהים בעקבות הפניות שיכולות להוביל לעסקאות גדולות.

5. תוכנית השותפים של Bluehost

Bluehost מציעה עמלות אטרקטיביות של $65 עבור כל לקוח חדש שמצטרף לשירותי האירוח שלה. הפלטפורמה ידועה באיכות השירות שלה ובמגוון האפשרויות עבור לקוחות.

6. תוכנית השותפים של ClickBank

ClickBank מציעה פלטפורמת שיווק שותפים שמאפשרת לקדם מוצרים דיגיטליים, עם עמלות שמגיעות עד 75% מכל מכירה. מדובר בהזדמנות מעולה עבור שותפים שעוסקים בתוכן דיגיטלי.

7. תוכנית השותפים של Rakuten

Rakuten היא רשת שיווק שותפים המציעה רווחים של 5% עד 50% בהתאם למוצר. זהו יתרון משמעותי, מכיוון שישנן קטגוריות רבות שניתן לבחור מהן.

8. תוכנית השותפים של Target

Target מציעה שותפים רווחים של עד 8% על כל מכירה, בהתאם לקטגוריית המוצר. עם מגוון רחב של מוצרים, השותפים יכולים לנצל את היתרון של הכרת המותג והפופולריות שלו.

9. תוכנית השותפים של Walmart

Walmart אפשרה למותגים שלה להתרחב לשוק המקוון עם תוכנית שותפים שמציעה עד 4% מההכנסות. השותפים יכולים לקדם מוצרים בכל הקטגוריות השונות ובכך להגדיל את הסיכוי להצלחה.

10. תוכנית השותפים של Amazon Prime

במסגרת תוכנית השותפים של Amazon Prime, השותפים יכולים להרוויח בצורה יפה עם עמלה של $3 לכל לקוח חדש שמצטרף לשירות.

11. תוכנית השותפים של AliExpress

AliExpress היא פלטפורמת שיווק חברתי המציעה עד 50% רווחים על מכירות. מדובר בהזדמנות מעולה לשותפים שמעוניינים לקדם מוצרים ממגוון רחב של קטגוריות.

12. תוכנית השותפים של Leadpages

Leadpages מציעה לשותפים עמלות שמגיעות ל-50% מכל מכירה. החברה מתמקדת בבניית דפי נחיתה ואי לכך יש לה קהל מגוון שיכול להגדיל את הרווחים.

13. תוכנית השותפים של HostGator

HostGator מציעה עמלות של עד $125 לכל מכירה, מה שהופך את התוכנית לאטרקטיבית במיוחד עבור שותפים בתחום האירוח.

14. תוכנית השותפים של Fiverr

Fiverr היא פלטפורמת שירותים שמציעה שותפים רווחים של כ-$15 על כל לקוח חדש שמצטרף לשירותים שלה. מדובר בהזדמנות לקידום מגוון רחב של שירותים.

15. תוכנית השותפים של Udemy

Udemy מציעה עמלה של 50% על כל קורס שהשותפים מצליחים למכור. הפלטפורמה כוללת קורסים במגוון תחומים, מה שמאפשר לשותפים לקדם על בסיס תחומי העניין שלהם.

16. תוכנית השותפים של Canva

Canva, כלי לעיצוב גרפי פופולרי, מציעה לשותפים להרוויח עד 20% על מכירות של מוצרים פרימיום. מדובר בכלי שכוונתו להקל על השימוש בעיצוב גרפי, כך שיש קהל רחב שיכול להוזיל את עלויות הפרסום.

17. תוכנית השותפים של SEMrush

SEMrush מציעה לשותפים עמלות על מכירות, עם סיכוי לרווחים גבוהים בזכות כלי ניתוח מקצועי של SEO.

18. תוכנית השותפים של AWeber

AWeber, פלטפורמת שיווק דואר אלקטרוני, מציעה לשותפים להרוויח עד 30% מכל מכירה. מדובר בכלי בעל ביקוש גבוה בעולם השיווק הדיגיטלי.

19. תוכנית השותפים של GetResponse

GetResponse מאפשרת לשותפים להרוויח עד 33% מכל מכירה של שירותי שיווק דואר אלקטרוני, והיתרון שלה הוא שירות לקוחות מצוין.

20. תוכנית השותפים של Envato Market

Envato Market מציעה לשותפים עמלות של עד 30% עבור מכירות של מוצרים דיגיטליים, מה שמספק פלטפורמה מצוינת לשותפים באינטרנט.

21. תוכנית השותפים של TrueCar

TrueCar מציעה תוכנית שותפים עם עמלות גבוהות של עד $100 עבור כל מכירה של רכב. מדובר בפלטפורמת רכב פופולרית עם ביקוש גובר.

22. תוכנית השותפים של Grammarly

Grammarly מציעה לשותפים רווחים של עד 20% על כל מכירה. השירות משמש כמעט כל כותב, מה שעושה אותו לאטרקטיבי במיוחד.

23. תוכנית השותפים של Coursera

Coursera מציעה עד 45% רווחים על קורסים ששיווק השותפים מצליח למכור. הפלטפורמה כוללת מגוון רחב של קורסים מהמרצים המובילים בעולם.

24. תוכנית השותפים של Skillshare

Skillshare מציעה לשותפים עמלות של כ-30% עבור כל מנוי חדש. המקומות שבהם מתקיימים הקורסים מאפשרים למדו שיטות מגוונות, מה שעשוי לעניין שותפים שונים.

25. תוכנית השותפים של Norton

Norton מציעה תוכנית שותפים עם רווחים של עד 30% על מכירת תוכנות הגנת סייבר. מדובר בתחום מבוקש ביותר בשוק הנוכחי.

26. תוכנית השותפים של Instapage

Instapage היא פלטפורמה לבניית דפי נחיתה שמציעה לשותפים להרוויח עד 30% על כל מנוי חדש שהם מצליחים לשווק.

27. תוכנית השותפים של BigCommerce

BigCommerce מציעה לשותפים עד 200 דולר לכל מנוי חדש שהם מצליחים להמיר. פלטפורמה זו מתמקדת במכירת מוצרים ושירותים בקלות יחסית.

28. תוכנית השותפים של ConvertKit

ConvertKit היא פלטפורמת שיווק דואר אלקטרוני שמציעה עמלות של 30% עבור כל מכירה. המתמקדות בשיווק תוכן ובשירותים רלוונטיים לשותפים.

29. תוכנית השותפים של Leadpages

Leadpages מציעה לשותפים עמלה של 50% על מכירות שמקדמים דפי נחיתה. פלטפורמה זו היא אידיאלית עבור שותפים שמעוניינים להפיץ תוכן באופן מסודר.

30. תוכנית השותפים של WP Engine

WP Engine, המציעה שירותי אירוח, מציעה עמלות של עד $200 על כל מנוי חדש שמגיע על ידי השותפים.

31. תוכנית השותפים של Webflow

Webflow מציעה לשותפים רווחים עם פוטנציאל של עד 50% על מכירות, מה שהופך אותה לאופציה מעניינת עבור מעצבים.

32. תוכנית השותפים של Mailchimp

Mailchimp מציעה לשותפים 20% על כל מכירה של שירותי שיווק דואר אלקטרוני, מה שהופך אותה לאופציה פופולרית בשיווק.

33. תוכנית השותפים של Teachable

Teachable מאפשרת לשותפים להרוויח עד 30% לכל מכירה. מדובר בפלטפורמת קורסים שמענה להזדמנויות רבות לשותפים.

34. תוכנית השותפים של FreshBooks

FreshBooks מציעה עד $5,000 לכל הפניה מצליחה. מדובר בתוכנה ניהולית שמשדרת מקצועיות.

35. תוכנית השותפים של DocuSign

DocuSign מציעה 30% עבור כל מכירה של שירותי החתמה דיגיטלית. מדובר בשירות בעל חשיבות רבה בעולם הק современного.

36. תוכנית השותפים של QuickBooks

QuickBooks מאפשרת לשותפים להרוויח עד $15 על הפניות מצליחות. מדובר בשירות ניהול פיננסי מקובל בקרב עסקים.

37. תוכנית השותפים של Squarespace

Squarespace מציעה רווחים של כ-100 דולר עבור כל מנוי חדש שהשותפים מצליחים לשווק.

38. תוכנית השותפים של GoToMeeting

GoToMeeting מציעה לשותפים רווחים של עד 30% לכל מכירה. תוכנית זו מספקת שירותים נדרשים לשיחות וידאו בקבוצות.

39. תוכנית השותפים של Zoho

Zoho מציעה עד 20% רווחים על כל מוצר או שירות שהלקוחות רוכשים. מדובר בחבילה רחבה של פתרונות עבור עסקים.

40. תוכנית השותפים של Payoneer

Payoneer מציעה שותפים עד $25 עבור כל לקוח חדש שמצליחים לשווק. מדובר במהות חשוב בעולם הכלכלה האינטרנטית.

 

סיכום

דבר אחד ברור - עולם תוכניות השותפים הוא מרהיב, מגוון ומציע שלל אפשרויות לרווחים גבוהים. בעידן שבו המסחר האלקטרוני והשירותים המקוונים זוכים לביקוש גובר, ישנן אין ספור הזדמנויות להרוויח כסף בעזרת שיווק שותפים. ניתן לראות עמלות משתלמות, קטגוריות רבות והזדמנויות מגוונות שיכולות לפתות כל אחד ומכריחות אותו לבדוק את האפשרויות השונות ולבחור את התוכנית המתאימה ביותר עבורו.